Monday, July 25, 2005

hari ini...


Hari ini..aku g kelas cam biase,duduk diam2 dlm kelas..dengar lecturer mengajar.alhamdulillah ape yg lecturer ajar,aku leh paham..classmates lak hampir mencecah 120 org..isk3..nasib baik kelas tu kat teater,kalau tidak..tak tahulah cam ner lecturer tu nak handle..hik3..abih kelas web prog..aku balik bilik..tgk tv,dah tu si bena osmate aku ajak tido..aku paham dia ngn aku same2 penat n ngantuk,so ape lg..same2 la beradu di kayangan..hik3..
ptg td ujan renyai2..tp tak sejuk sgt.so mlm ni aku ngadap laptop kesayangan ni sambil menonton mawi n the gangs-konsert ke 8..so far oklah dia nyanyi..best!!..
dah la aku tak tau nak bebel ape ni,nak main missed call2 la ngn dia..mesti best kan!lepas ni nak wat assignment,tp kene mkn dulu..si wani rumet ku tu tak balik2 lg,mintak tolong dia bungkuskan..hik3..sabar2..ok chow!adios!
: : nurana : :

Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi