Tuesday, August 30, 2005

malam merdeka..


malam merdeka..aku duk depan laptop ni ha..tak wat ape2.rasa menyesal lak tak balik ke kg halaman(kg aku di bandar Kluang).menyesal dah tak berguna..so mlm ni aku melayan perasaan sorang2.member aku ajak g bukit ampang,countdown merdeka tp aku yg malas nak bersesak2.isk3..so better stay at home and chatting with someone..mm..sape ek?chat ngan khaizam la.dia ni pun tak kuar gak,duk kl dah lame..tp aku tanya bukit ampang kat ner..dia tak tau..huhu..sian dia:-P..
2 minit yg lalu,aku dpt sms dari abg..dia dah sampai kg dia.best nye dia balik kg..aku gak yg tak balik2.lame lak dia cuti smpi ari jumaat.tak perla,nak wat cam ner..dia mmg rajin balik kg.
4 hari lg aku bakal konvo..aku cam malas lak nak konvo ni.tak tau apsal..tp disebabkan mak ayah aku nak dtg,aku semangat sikitla.tak kisah la tak dpt bunga ke apa..asalkan aku happy!hidup mesti diteruskan!!jln biar ke depan,jgn ke belakang--spt ayat dlm iklan petronas..hehe..
ape2 hal pun,aku ucapkan SELAMAT HARI MERDEKA KE 48 UNTUK NEGARA KU YG TERCINTA--MALAYSIA!!..wish smua org supaya sentiasa bahagia dan sejahtera!!adios!

::nurana::

Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi