Wednesday, September 14, 2005

Hari yang penat..

Kelas web programming berlangsung selama 1 jam suku..tetapi lecturer ku dgn murah hati nak bagi pop kuiz lak,punyalah terkejut semua org..nasib baik soalan dia pasal tajuk yg kiteorg baru belajar selama 1 jam suku tadi.tp for sure la tak ingat kan?sbb masing2 ada yg tak ada notes,tido2 ayam pun ada..n mcm2 lagi la.huhu..nice experience,alhamdulillah dari 4 soalan tu aku betul 3..hehe..berkat konsentrasi dlm kelas.hik3..
Then lepas kelas,reza ajak epul pegi alamanda..so dgn aku n fariza sekali join.lepas mkn2 kat foodcourt alamanda tu,kiteorg bantai main boling lg..hehe..nice la,aku dapat belajar teknik melontar yg baru dari epul..balik dari alamanda,lepas maghrib tu aku dah bersiap2 nak g AGM persatuan.bestla jugak sbb alumni ramai yg dtg cam abg hakim,abg ijat n kak zila,abg faizal n kak as,abg eddy,abg apes n tak ketinggalan sir haniff n abg alan(dah alumni ek?..yer la sbb dah abih studi).pastu time perbentangan minit mesyuarat nama aku tak pasal2 telah dicalonkan oleh pejo untuk jadi pencatit minit mesyuarat..huhu..aku terima tanggungjawab itu dgn rela hati..kelam kabut aku menulis..hik3,sepantas yg mungkin aku menulis setiap perkara yg berlaku.
Tamat jer AGM,aku pun balik ke apartment kesayangan di mana katil ku sudah tersedia untuk beradu.mm..tp sebelum tu,aku call la dulu abg kesayangan..hik3,sembang2 jap n tukar2 citer sikit-almaklumlah,lame sungguh tak bersua muka:-),dia kat KL sekarang ni sbb ada kursus kat area bukit bintang,tak sure sampai hari ape..isk3 dia ni bz manjang,bile nak dtg uniten?hehe..di samping itu aku sampaikan salam dari abg hakim utk abg.hehe..best2..tak pasal2 aku je yg kena(apa2 yg tak kena tu,tak yah citer kat korang).hik3..kla,jam kat laptop aku ni dah hampir2 menunjukkan ke pukul 1 pagi.aku kena tidur awal untuk mendapatkan rehat yg secukupnya.tidur yg lena dgn mimpi yg sempurna-peterpan..slmt mlm semua org..jgn tido lambat2 yer..adios!!


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

1 comments:

shawnkline59593835 said...

i thought your blog was cool and i think you may like this cool Website. now just Click Here



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi