Sunday, September 04, 2005

Konvokesyen

Hari ini berlangsung sudah konvokesyen utk aku dan kawan2.happy gak la walaupun tak se grand universiti2 lain-uniten ikut style US la katakan.huhu..abah,ibu,adik2 aku 3 org pun dtg meraikan.alhamdulillah,semuanya berjalan dgn lancar.tp ada sikit tak best,aku terlupa nak amik gambar ramai2 ngan frenz lepas kuar dewan tu.yer la aku sibuk sikit dgn famili aku.sori ek kwn2,next time kite amik gambar ek.hehe..
dikesempatan ini,aku nak ucapkan banyak2 terima kasih kat mak abah aku,adik2,kak nor,kawan2 dan abang..tanpa doa semua org,aku tak mampu mencapai kejayaan ini.tq so much!sayang semua nya..insyaAllah suatu masa nanti,akan ku balas jasa kalian semua..
tahniah kat kawan2 lain-bena,fariza,jemah,reza-best student IT,edaeddy,epul,lili,nora,emyzatul,dokter,pudin dan ramai lg la(maaf tak dapat sebut semua)..tahniah sekali lg!all da best kat korang semua.

Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi