Saturday, September 03, 2005

Wajadiri Nasional UTMKLCC


Hari ini berLangsung 1 pertandingan wajadiri nasional silat cekak hanafi peringkat ipt dan sekolah kat stadium titiwangsa.alhamdulillah semuanya berjalan lancar.aku tak dapat jadi peserta tahun ni sbb clash dgn konvokesyen.huhu..sedih2.tp apa2 hal pun tahniah kat skuad wajadiri uniten..walaupun hanya mampu berjaya merangkul 2 medal-1 johan untuk umum senjata wanita n 1 gangsa untuk pasangan pisau pun wanita..hehe..diorang dah wat yg terbaik.tahniah kat fa'a sbb terpilih sebagai pesilat wanita terbaik IPT.
satu pengajaran yg boleh diambil,kita kena berusaha bersungguh2 utk dapatkan hasil yg terbaik.kalau tak usaha,tetapi buat terbaik pun belum tentu menghasilkan yg terbaik.(korang paham tak ayat aku tu?).time latihan kena beri tumpuan yg serius dan komitmen yg baik.tahun lepas,beginilah cara kami skuad wajadiri 2004 dilatih..usaha sehabis mungkin..selagi boleh!
kepada rakan2 skuad wajadiri tahun ini,insyaAllah tahun depan boleh cuba lg.boleh buat yg lebih baik.en.abu pun happy jer tadi maknanya dia tahu korang semua dah lakukan yg terbaik.tahniah!

-->satu perkara yg jadi sejarah semula,apabila seorang junior ku mengulangi kejadian yg menimpa diriku tahun lepas.dia menangis spt aku..hehe..aku menangis sbb sedih dgn 5 serang 1 kreatif,dia pun sama..huhu..syahdu2..kebetulan la pulak.hik3..yati..yati..kita serupa..jgn marah ek!
kla..aku nak wish all da best kat semua peserta gerak gemilang silat cekak hanafi esok.semoga u all dapat buat yg terbaik!huhu..sedih tak dapat join sbb esok konvo.baju nak konvo tak iron lg..tak per2 lepas bangun tidur kang aku g iron.nak rest dulu,penat la g menyokong skuad uniten tadi.hik3..adios!

SELAMAT BERKONVO SEMUA!!!

Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi