Saturday, September 10, 2005

Web programming

Mlm tadi baru je lepas test web programming..masyaAllah punya lah susah soalan2 nya.aku bukak2 je paper test tu,dah geleng kepala.isk3..masalah nya bukan aku tak studi,tapi soalan yg keluar tu memang tak dapat dijangka.tup2..susah tak ingat.aku berusaha jugak untuk menjawabnya, tak sanggup nak tengok kertas tu dibiarkan kosong begitu saja..tepat jam 10pm barula aku letak pen sbg tanda mengalah..huhu..sebenarnya dah abih masa menjawab..hik3..tawakal saja la yg mampu aku lakukan.semua member aku pun rasa frust tak ingat.mlm sebelumnya,aku dah berdoa dan solat hajat memohon dipermudahkan aku menjawab soalan,aku redha dgn ketentuan NYA.actually ptg td,aku dah diberikan ruang atau cara untuk score paper ni.tp aku tak perasan..korang paham tak maksud ayat aku tu?cam ni citernya,aku g web site W3School utk memaham kan lg javascript dan css tu.tapi setiap page yg aku bukak tu semuanya cam aku baca sekali imbas,dan....... tak ku sangka2 la pulak,mlm tadi soalan test adalah lebih kurang cam dalam W3School tu.isk3..sedih2..samapi saat ni aku masih bersedih dgn web programming.aku tak letak target banyak untuk test ni,just berusaha je.moga2 hati lecturer aku lembut time nak mark paper aku nanti.insyaAllah.yg penting sekarang,doa aku tak henti2..usaha dah,tawakal je sekarang.kla,aku pun dah tak larat tengok laptop ni,nak tidur la..esok nak studi calculus lak.wish me all da best!!..

Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi