Wednesday, February 08, 2006

Ilmu

Masuk bulan kedua pada thn 2006 ini.dah banyak gak pengalaman dan cerita yg menarik berlaku dalam hidup aku.tak ketinggalan kenangan yg pahit utk diterima..huhu..seperti biasa kehidupan aku sbg seorg pelajar universiti bnyk sgt benda baru yg dipelajari setiap hari.nak tak nak kena gak belajar sbb ibu abah dah keluar duit bnyk hantar aku belajar.hati kena sentiasa berniat utk belajar..insyaAllah berjaya.

mlm ni aku turun kelas silat kat stadium.1st time utk sem ni..hehe..biasela,sebelum2 ni mmg ade niat nak turun..tp bnyk sgt masalahnya.mm..semput gak berlari satu stadium td.almaklumlah dah lame tak bersenam..hehe..tp alhamdulillah ade gak manfaatnye aku turun kelas silat mlm ni.ade sesuatu yg aku perolehi..ilmu baru.tuan haji@penyelia silat kiteorg berpesan lg..ttg pantang larang 3 yg utama..betul lah kata2nye itu.ibu bapa berperanan besar dlm mencorakkan kehidupan anak2 mereka.tanpa mereka kita tidak akan jadi seperti sekarang ni.lagi satu pesanan nye,hari esok mesti lebih baik dari hari ini.Nabi Muhammad SAW berpesan,"..celakalah bg mereka yg buat lebih teruk pd hari ini berbanding semlm,..malanglah bg mereka yg buat sesuatu itu lebih buruk pd hari ini berbanding hari semlm.. dan berjayalah bg mereka yg buat sesuatu itu lebih baik pd hari ini berbanding dgn hari semlm.."

adios..dah ngantuk..

Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi