Wednesday, May 30, 2007

Travel Ampang - Shah Alam - Ampang

Masuk arini dah 3 days la aku ngan kak nor(my cousin)travel dari ampang ke shah alam untuk ke tempat keje..agak penat la tp nak wat camne,sama2 rela..hehe..
Kiteorg ulang alik ampang-shah alam sbb skang ni tgh school holiday so adik2 kak nor tu terutamanya si iwan elok stay ampang je,tak de la dia keluar 'berpeleseran' ngan kawan2 dia..hehe..

Keluar seawal 7.15am dan sampai rumah pada petangnya around 7.30pm..wah dahsyat gile..12 hours kat luar rumah..tu tak kira masuk jammed kat atas jalan lagi..sabar je la kan..aku tengok kak nor [un relaks je although dia pregnant 5 months, anak dia yang sulung si iman tu pun dah setahun 5 hari usianya..ala iman,miss u baby!!muaaah!!

Bab keje lak cam biasela kadang2 berderet2 benda nak upload,sometimes tu tak banyak sangat..depend on situation..huhu..

Aku ni dah lama tak update blog,sekali tulis panjang berjela2 la plak..hehe..Since blog aku ni dah ada pembaharuan aku nak war2 kan la kat semua kawan2 seblog suruh they all usha my new outlook of this blog..

Kla,adios!!

Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi