Thursday, June 07, 2007

Visiting lecturer datang opis

Today is my day?just a nice day..visiting lecturer datang opis melawatku buat keje kat alaf 21.Memang kalut gak pagi tu,kelakar pun ada(hehe)..Tepat kul 10.50 Puan Azizah Suliman pun sampai ke premis alaf 21.Aku ngan Kak Wan merangkap org penting company menjemput Puan Azizah untuk berkenalan ngan staf2 lain dulu n then dibawa ke mejaku untuk melihat kerja2 yg telah kulakukan selama ini..hehe..so far good comments la dia bg..n then ada la beberapa suggestions yg dia beri untuk memantapkan lagi kerja2 ku di sini.Alhamdulillah..

After that aku bawak Puan Azizah turun bawah untuk bertemu dgn Cik Nord as my boss at alaf ni.Masuk miting room sambil discuss apa2 yg patut..aku hanya mengangguk dan mengiyakan perbualan mereka sambil2 tu aku bgtau gak apa yg aku nak cakap..Tiba tang nak balik-end of discussion tu,Cik nord try nak bukak pintu miting room tp tak boleh..rupa2 nya jammed.Sabar je la..hehe..usaha untuk membuka yg terkunci dari dalam itu telah dijalankan di mana akhirnya pintu itu dikopak dari luar oleh Joe n abg bain..nasib baik tak ape2..Cik Nord pun dah cover2 malu sbb first time happened..tp Puan Azizah cool je,dia tak kisah..nak wat camne,benda dah jadi dah..hehe..

Kemudian aku pun menghantar Puan Azizah ke luar pintu sbb dia nak balik dah ngan husband dia..Thanks to her banyak2!!

Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi