Tuesday, July 10, 2007

Last day at alaf

Last Friday 6 July 2007 merupakan hari terakhir aku menjalani praktikal di Alaf 21. Sukar untuk kuceritakan how Im felt on that day.Muka memang nampak cool tp hati tak de sape yang tahu..huhuhu..

Seperti biasa, masuk meeting room at 9 am. At the end of the meeting, Encik Nord bgtahu to all my frens..aku akan mengakhiri praktikal pada hari itu. So dia minta semua staf memberikan sepatah 2 kata utk aku. Syahdu time tu..rasa cam nak nangis tp leh bertahan lg..hehe..Then, my turn lak utk berkata2. Mula2 tu aku stay cool,tp ntah camne Kak Ana pi berbisik kat sebelah aku.."huda,ko jgn nangis tau,ko nangis nanti aku lempang.." (nada suara dia nak takut2 kan aku jer..tak serius pun..hehe)aku pun ape lagi startla tersedu2 n lame2 teresak2 depan semua orang dalam meeting room tu..huhu..malunye aku time tu,rase cam nak gelak pun ade..hehe..sebab semua orang dapat tengok aku nangis. Real punye nangis lak tu..huhu..sabar je la..Member lain ada yg gelak2 ade gak yg nak nangis..hihi..

Aku rasa sedih sebab aku suka kerja kat situ..pengalaman yang sukar utk dilupakan. Gang alaf pun semua nya best2 belaka, bos pun nice..tu yg rasa sayang nak tinggalkan diorang.

Menjelang petangnya time dah nak balik,diorg semua surprisekan aku dgn memberi sedikit cenderahati..isk3,rasa terharu lagi dgn apa yg diorang bagi. Ada yg bagi gelang, towel, brg perhiasan, tudung, selipar n from Alaf aku dapat jam meja..hadiah novel pun ade gak..hehe..thanks very much to they all!!!Im really appreciate it!So touching..

To gang Alaf, moga sukses selalu,hope our friendship never end and smile always!I love u all!!..



KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

1 comments:

Anonymous said...

nk tnye,sy nk wat prktikal..tp saya ni kos diploma multimedia..boleh ke wat prktkal kt alaf tu?de elaun?



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi