Monday, July 02, 2007

Menggamit memori di Kuala Selangor...

Pagi Ahad 1/7/07 aku ikut kak molee balik kampung dia kat Kuala Selangor.Interesting sgt sbb dapat berjalan ke tmpt ini buat second time-last time pergi 3 thn lepas,tgh aktif dgn silat.

Antara perkara yg best aku buat ialah jalan2 di bukit malawati, g pasar malam kat tanjung karang n g tmpt kelip2 kat bukit belimbing. Kat bukit malawati aku ngan kak molee n bapak kak molee bagi makan biskut kat monyet2 kat situ. Nice sangat sbb monyet2 kat situ smua friendly..hehe..Pastu menjelang malam,after maghrib kiteorang beramai2 ke pasar malam kat tanjung karang. Kat sini sama je mcm pasar malam lain kat tmpt lain cuma ada sesetengah gerai akan beroperasi selama 24 jam contoh macam gerai menjual buah2an, baju2, barang2 dll. Gerai makanan agaknya tutup dalam pukul 12 (paling lewat) dan keesokan paginya mereka akan beroperasi semula hingga jam 12 tghari. So kat pasar malam tu kiteorg beli sedikit makanan dan buah2an. Mm..on da way balik tu, kiteorg p tgk tmpt kelip2 kat bukit belimbing but aku tak naik pun bot sbb tak de sape yang berani nak teman aku sekali. Huhu..memang sedih sbb tak dapat tgk kelip2 dgn lebih dekat,tp aku berjanji satu hari nanti aku akan naik jugak bot tu utk menyaksikan keunikan kelip2..-tak de rezeki..

Penat seharian aku gantikan dgn lena yg nyenyak seawal jam 12 am. Bestnya..zzzzz..zzzzz...

-adios-

Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi