Wednesday, September 19, 2007

Kenangan di Kg.Gajah

Petang Jumaat yg lepas,aku ikut DIA balik ke kampungnya di Kg.Gajah,Perak. First experience tu..tak pernah pegi lagi sebelum ni..sementelah DIApun awal2 dah mintak izin dgn abahku..lalala~gerak dr kL dlm kul 4 lebih camtu, tp jalan jam teruk sampai ke Jambatan Motorola. Berbuka pun dalam kereta. Sampai kat umah DIA lebih kurang pukul 9, disambut oleh kak long kat muka pintu..hehe..lame tak jumpe famili DIA..rindu rasanya..

Best duk kampung ni sbb kawasannya aman damai dgn bunyi sang cengkerik..pastu boleh tanam pokok buah2an bnyk2 kat keliling rumah dan pokok bunga2an. Rumah DIA ni siap ade air terjun mini dan taman untuk merehatkan badan..lalala~gembira sgt berada di rumahnya.

Hari Ahad lepas Zuhur gerak balik ke kL. Perjalanan yg singkat melalui highway. InsyaAllah ade peluang nak pegi lagi ke Kg.Gajah..jalan2 bersama2 dgnnya..lalala..

So di kesempatan ini,aku nak wish Selamat Berpuasa kpd semua rakan2,Salam Ramadhan dan selamat beribadat..

Picture Captions

Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi