Sunday, November 11, 2007

Final Year Project

Kelakar sgt..Uniten dah tak ade org dah-cuti semester..tp aku still berada di sini. Nak wat camne..presentation tu penting utk menentukan aku boleh grad atau tak. So ikut timeslot,aku present on 20th November 2007 jam 2.30pm. Siang malam aku berdoa agar dimudahkan urusanku ketika ini dan lulus ketika presentation tu nanti. InsyaAllah.

Bosan gak duk saje ngadap projek ni tiap2 hari..tp demi Projek ni,aku sanggup rasa bosan. Bak kata sesetengah orang, biar bosan sekarang..nanti2 kita gembira.

Perihal exam semester ni yg baru berlalu..so far Alhamdulillah,aku dapat menjawabnya dgn baik. Tawakal je sekarang..mudah2 an boleh score dgn baik.

Gathering dgn rakan2 satu batch pun sudah berlalu-6.11.2007 kat Alamanda. Aku dan Faryza bertungkus lumus mengorganize kan gathering tu n alhamdulillah sambutan yg baik kami terima dgn 30 orang yg menyertainya..Terima kasih kawan2 sbb sudi beri kerjasama..InsyaAllah ada peluang kita buat lg gathering lain.

Good luck utk diriku yg akan present!




Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi