Wednesday, December 05, 2007

No Title

Baru2 ni aku dah submit report utk final year project aku kat lecturer. Nak wat hardcover skang ni boleh tahan gak harga nya,cecah puluhan ringgit kalau nak suruh kedai siapkan dalam masa sehari. So utk report aku tu,dapatla dalam RM28 per report..siap dalam 3 hari. Kalau nak compare zaman diploma aku dulu baru RM10 per report tu n boleh siap sehari semalam. uhukz..macam2 la skang ni,minyak naik..bende2 lain pun nak naik gak pricenya.

Dan skang,aku menjadi penunggu setia di rumah..tgh apply keje.Nak cari keje kat area kL, Selangor or Terengganu. Nape Terengganu yer?erm..adela..sbb yg belum sedia utk dijelaskan skang..

Result utk 2 subjek yg aku amik sem lepas..Alhamdulillah..mudah2 an result utk projek aku pun elok..insyaAllah.Buat masa skang ni,aku hanya mampu berdoa dan terus berdoa.

Keje oh keje?kat mane nak cari ek?


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

1 comments:

alisyaasofia said...

haaaaaaaaa....nak keje kat Trg ek..kalu nak keje kat tmpt wanie di KOLEJ TEKNOLOGI BESTARI bley la..huhu



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi