Wednesday, October 29, 2008

Jalan-jalan

Syawal bakal ke penghujungnya esok. Sekejap sahaja masa berlalu...hampir sebulan aku di Paka. Baru-baru ini aku ikut hubby ke KL sbb dia ada course kat PJ 2 hari. Sempat aku ke jamuan raya Alaf. Bertemu rakan-rakan sekerja lama. Meriah suasananya. Hari Jumaat, 24hb aku ke Mid Valley sendirian. Erm...SALE rupanya kat Jusco. Apa lagi... aku capaila apa-apa yg perlu. Dah lama aku tak jalan sorang-sorang macam hari tu. Best sebab tak ade sape-sape nak halang dan banyak masa boleh ronda-ronda. Makan KFC pun sorang-sorang sambil ditemani 2 orang couple Chinese bersama anak mereka yg berusia 16 bulan di sebelah mejaku. Puas hati sangat.

Malamnya, selepas hubby abih course aku dan hubby balik Perak sempena cuti Deepavali.



bersama rakan-rakan di Alaf

Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi