Monday, October 20, 2008

Saya di Paka

Hari ini Isnin rupanya..adeh..sejak bergelar suri sementara di rumah ni, jam tu rasa cam slow je geraknye..hehe..almaklum tak biase kut..pas studi dulu terus g keje..takpelah, insyaAllah ade rezeki maka adela peluang tuk aku bekerja semula..nak kata boring sangat tak gak, tp maybe sbb rumah yg kami duduki ni besar sgt ala2 semi D nya rumah, tu yg buat aku rase cam boring. Tp Alhamdulillah, ade broadband leh la access n connecting to kawan2..

Erm..selamat hari raya lg..kat sini ramai gak member2 hubby merangkap jiran2nya kat kuarters tnb ni yg wat open house. So bila perkenalkan diri tu, ramai yg akan berkata,.."oh, ni wife En.Sazli rupanya.." err..maklumla, aku kan baru je berhijrah ke sini..so jiran2 pun barula kenal mengenal..tp so far okla, smuanya ramah2 belaka.

Ok..topik lain2, tu untuk member aku paling best, Puan Fariza yg bernikah ngan Encik Johan..tahniah sekali lagi...sudah bertukar status nya dan insyaAllah nanti tukar status lain pulak. Aku sempat ke majlis di Putrajaya yg gilang gemilang Sabtu baru ni..makanannya sedap2 n bnyk belaka..macam pegi open house pun yer..hehe..tp aku sampai lambat skit sbb jalan2 ke umah Mak Long di Shah Alam n Mak Cho hubby kat Tmn Medan. Jalan kat KL lak tau2 je la wiken mmg cam hampeh..jam je kejenye..tah ape2 je diorg ni..Tak sempat nak jmpe member2 lain yg of course la dah lame tak jmpe since ari konvo aritu..ok Fariza, all da best with your new life!

Sazli, Johan, Fariza n Me




Sebelum tu, beberapa ari b4 raya aritu..Kak Long hubby dah pun selamat melahirkan seorg puteri kat Manjung, Perak. Comel anak buah kiteorg tu..namanya Nur Syazaliana tp smua org panggil dia Syifa sbb lg suka nama Syifa..Alhamdulillah bertambah lagi ahli keluarga Abah Perak.


Syifa@ Syazaliana


Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi