Wednesday, February 25, 2009

Dah pulang...

My luvly hubby dah selamat sampai ke tanah air semalam :) 13 jam dalam flight dari France. Pagi around 7.25am tu aku try called and abg kata dia baru je turun dari flight. Langsung ke Hentian Putra dan dapat naik bas pukul 10am together with his friend, Ibrahim. Alhamdulillah petang around 3.25pm abg called kata dah nak sampai Paka and abg minta tolong amik dia kat simpang depan kuarters. Of course dengan senang hatinya aku nak pegi amik :)

Abg balik dengan beg troli dan galas serta 2 buah beg plastik yg berisi model kereta ferrari dan mini cooper. Sempat lagi abg shopping model2 kereta tu kat sana. Isk3! bertambah koleksi kereta abg kat dalam almari kaca tu :) Takpe, asalkan abg suka aku pun suka. Banyak gak souvernier yg abg bawak balik, utk akupun mesti ada :) Sehelai cardigan coklat khas untuk aku pakai masa kat hospital nanti katanya...hehe...dan ada lagi beberapa barang yg aku anggap cukup istimewa dari abg. Tq sayang! Untuk ibu and abah pun abg tak lupa serta yg lain-lain.

Yg pentingnya, terubat dah rindu antara aku dan abg. Since dalam kereta masa amik abg kat simpang depan tu abg dah tak sabar-sabar nak peluk aku :) (Ops! harap-harap jgn ada yg jeles dgn statement itu) Yerla, lama gak tu kami berjauhan almost 10 days. Orang lain pun laki outstation gak tp tak lama sgt and kalau rajin boleh je ikut sekali. Tp kami...erm, aku kan dah nak sarat, confirm2 flight tak bagi naik takut terbersalin lak kat atas flight tu :P . Kulit abg semacam kering sedikit cause cuaca kat Swiss teramatla sejuk, mudah-mudahan lepas ni beransur pulih. Rindu, rindu, rindu...abg dah masuk keje pagi tadi.


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

2 comments:

Mask-roll said...

heheheh. alhamdulillah selamat balik kan.. ko pon dah x lame lg...heheh ape nak jeles..dah laki ko...mmg r rindu....muahahahh...

Huda @ NuraNa said...

aah..alhamdulillah smuanya selamat :)
hihi..wakakaka..



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi