Saturday, February 28, 2009

Mood away

28 Feb hari ni...esok dah masuk 1 Mac.
Saya tak tahu kenapa saya tiada mood hari ni (tiba-tiba tukar ganti diri jadi saya).
Mungkin kalau ada...tidakla saya tiada mood hari ni.
Mungkin juga...
(tak tahu nak merepek apa).

Kedatangan bulan Mac adalah sesuatu yg amat bermakna dalam diri saya..

My birthday on 11 th March...
My mom's birthday on 15 th March...
My wedding anniversary on 14 th March (tarikh nikah)...
My best friend birthday, Mr. Abdul Razak @ Ir.Arejak also jatuh on 14 th March...
Erm..mana tau my bakal baby pun nak keluar on this month? Not sure yet..my instinct so far tiada apa-apa penunjuk yg tetap, just hope baby sihat dan tiada masalah, insyaAllah...

Say congratz to my ex-bos, Encik Nord. Dengarnya dah kuar dah novel terbaru beliau...im going to buy some nice books or novels to be read during dalam pantang nanti, so dapatla isi my masa lapang nanti...

Dan saya juga dapat banyak invitation perkahwinan pada bulan Mac ni sempena school holiday. Tapi saya tak rasa dapat memenuhi kesemua undangan tersebut dalam keadaan diri saya sekarang ni. Just doakan bakal-bakal mempelai selamat dan bahagia dunia akhirat, insyaAllah. Antaranya:

my friend time diploma - Marmi kat Kemaman
my junior SCHanafi - Wan Nur Lyana kat Kelantan, reception...dah nikah bln 12 aritu
my senior SCHanafi - Amir Jani kat Pontian and Melaka
my senior SCHanafi - Juisyani kat Banting and Melaka
neighbour kat kuarters ni - anak lelakinya, kenduri sambut menantu




KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

2 comments:

eyman hykal said...

Huda,

En. Nord doakan semoga selamat adanya.

Huda @ NuraNa said...

terima kasih en. Nord... :)



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi