Wednesday, January 20, 2010

Birthday of encik Abang


19 Januari, birthday encik abang. Happy birthday, sayang! Semoga tahun ini memberi banyak kebaikan kepada kita sekeluarga, kerja rajin2 yer (jgn asyik lawan bos! ops!), jadi suami dan abah yg baik kepada me and Husna :) Luv u!

So, semalam belikan sebiji kek yg kecil untuk abang. Kecil saja, bukan ramai pun kan :). Sedap kek tu. Ada blueberry dalamnya. Nyum3.

ini rupa kek abang...

Petang, masak bihun sup berserta begedil. Nyum3! Marvelicious! (puji masakan sendiri) hehe. Sedapla kan, sebab air tangan sendiri :) Oh! ayam goreng pun ada. Tp, makan2 nya time dinner. Lepas encik abang pulang dari solat Isyak.


begedil ayam yg kubuat sendiri...

Makan dan makan. Pukul 10pm baru sessi2 potong kek. Ala, si kecik tu, nampak je kek terus nak terpa. Last2 dgn Husna sekali potong kek tu :)

birthday boy with her lil Husna...

Tahun ini mungkin amat berbeza bg kami sebab ada Husna berbanding tahun lepas. Lebih ceria dan gamat. Lebih bermakna kan :) Again, HAPPY BIRTHDAY, ABANG!





KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

6 comments:

ezan said...

happy birthday to abah husna.. :)

ApasH said...

syok nyer..best kan dpt celebrate dgn anak plak tahun ni..

Looking forward for hubby's bday in february..hehehe

Huda said...

ezan - thanks bg pihak hubby :)
kak apash - hehe..hepy becoming bzday utk hubby akak :)

Mama_Aqish said...

happy birthday jugak...sedapnyer kek tu...nak tikit leh

yatie chomeyl said...

hepi best-day utk hubby huda..semoga u olls hepi sokmo

Huda said...

mama_aqish - thanks yea bg pihak hubby :) boleh2 ada lagi dlm peti ais..
kak yatie - thanks kak yatie :)



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi