Monday, March 01, 2010

Diam lebih baik

Tidak semua benda yg kita lalui dalam hidup tu indah2 belaka kan? Sometimes happy, sometimes sad...kabhi kushi kabhi gham, orang india kata.

Tp tula hakikatnya, kena gak terima dan redha. Masalahnya dgn diriku ini, it's complicated! Aku prefer diam dari menjawab sebab bila aku menjawab, jawapanku akan jadi sedikit kurang ajar. Itu aku! Pemendam rasa!

Complicated mmg complicated! Biarla...bila diam dikatanya kita tak boleh kena tegur.


psst: aku nak bawa diri~





KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

5 comments:

hadina said...

lain org lain cara pembawakannye...sabo je lah yer huda...
jgn bawa diri lama2 tau..cian si comel husna nnt...

Huda said...

hadina - sabo je la..nak bawa diri ke mana, duduk je la rumah :)

ezan said...

sabar huda.. hopefully semuanya ok..

chugie said...

hi huda.. sabar k, insyallah..d permudahkan.

Mask-roll said...

samalah ko n aku huda... kalo aku ckp kang..lain jd nye..so better aku remain silent.. lagi2 kalo bab gadoh dgn hubby...nk sgt menjwb..tp kang sure dia sakit hati... so pendam jelah..mlm nangis..ape nk buat lg... kiter pempuan..kene hormat suami.. kalo pendam n niat kiter xnak pnjg pon lg elok..dpt pahala...



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi