Tuesday, March 16, 2010

Giveaway TAMAT

Kawan2 semua, deadline untuk 'Purple Light 1st Giveaway' sudah pun berakhir malam tadi jam 10pm. Maka, dengan itu saya isytiharkan giveaway ini TAMAT la sudah.

Sessi untuk menglistkan semua penyertaan akan bermula hari ini sehingga waktu yg akan saya umumkan kelak. Saya masih lagi outstation ke KB. InsyaAllah apabila semuanya selesai, saya akan listkannya dan juga boleh cabut undi.

Hadiah (or hadiah2) akan saya umumkan kemudian, insyaAllah. Terima kasih kepada semua yg telah memeriahkan giveaway ini. Sambutannya sangat menggalakkan dan mengharukan saya :) Terima kasih daun keladi, esok2 boleh jumpa lagi.




KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

1 comments:

siti nurkhijah said...

tak sabar rasanya nak tau sapa yg bertuah tu...



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi