Friday, April 30, 2010

Tiduran di pantai

Inilah dia kisah, seorang budak comey yg mengantuk tak ingat :). Plan asal nak ke pantai bermandi manda di Bt.4, PD masa outstation PD hari tu. Alih2, dalam kereta baru nak gerak dia dah mintak nenen. Lepas tu terus tidur dgn lenanya :) Hehe.

Punah plan nak mandi manda ye Husna. Dia yg tidur, ummi abah tak leh nak wat apa dah. Kejut2 and usik2 langsung tak gerak. Siang2 tu tak nak tidur, nak main je. Petang dah ngantuk sangat terus tertidur. Huhu. Kasihan. Sudahnya, ummi dan abah berposing saja di tepi pantai sambil hirup udara laut yg sepoi2 bahasa tu. Hari pun mendung dan macam nak hujan petang tu.



syoknya pantai...


nyenyak sangat sampai tak jaga2 :)

abah pun join buat2 tidur, ummi je jaga :)


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

2 comments:

Mask-roll said...

wah..bestnye... mmg best tdo kat pantai...hehehe

Huda said...

mas - itu la pasal..smpi tertido2 husna xmo bangun :)



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi