Wednesday, May 05, 2010

Under table

Under table? Hehe. Macam underground pulak bunyinya. Apa halnya? Orang lain sibuk makan, ada pulak seorang budak tu menyelusup di bawah meja :) Nak tergelak pun ada, rupa2 nya si dia sedang sibuk mengekori seekor kucing yg comel di bawah meja tu.

Bila diangkat dia marah, last2 kami biarkan saja dia bermain di bawah tu. Asalkan dia tak merangkak or duduk kat bawah tu sudah. Risau kotor ke apa kan. Sempat pulak tu, buat muka seposen bila nampak kamera :) Anak siapala yg suka buat macam ni. Ummi dan abahnya sedap2 makan di atas, dia pulak main2 dengan kucing. Kui3.
tengah cari kucingla tu...


sempat posing under table.. :)




psst: kepada pemenang2 bertuah Purple Light 1st Giveaway yg lalu, hadiah dah siap semua tp tak dan nak postnya. insyaAllah dah post nanti sy maklumkan yer. harap bersabar dan maaf dipinta atas kelewatan yg amat :)


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

8 comments:

chugie said...

comel je dia kat bawah meja tu.. heheh

Huda said...

chugie - hehe..sib bek meja tu tinggi sikit dari dia kan :)

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

sape dera husna ni dok under table???sian tomei2 auntie ni...sib baik muat2 jerk...

p!nkerton said...

bam bam nye pipi husna! *gerammm*

Mask-roll said...

pp dia..nape jd camtu...aduh!! geram giler... kalo aku dpt gigit nie...sedap.. dl ayish anak buah aku pon aku slalu gigit..ngah3... penuh masuk dlm mulut aku..hehehe

Huda said...

anje - hehe..cam kene dera kan :) dia yg xmo naik atas..

pinkerton - bam bam x ingat.. :)

mas - kui3..pipi dia semula jadi mcm tu, aku pun tak paham :)

ezan said...

sarah pun suka sgt cari cat... pasni leh la duduk sama2 bawah meja ngan husna ek.. hehehe..

Huda said...

ezan - boleh2 joinkan mereka di bawah meja mencari cat kesayangan :)



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi