Thursday, June 10, 2010

Habis kad abah

Hari Khamis dah. Malam ini insyaAllah encik abang akan balik from S'pore. Yeay! :) Husna boleh dia buat tak tahu aje abahnya tak ada. Selalunya dia macam tercari2. Agaknya dia tahu abahnya kerja so dia buat macam biasa je la kut.

Kan sy pernah cakap, Husna bila dapat wallet ummi or abah habis dipunggahnya kan. Ok inilah telatahnya bila dah punggah semua :P Silap2 boleh rosak cip2 kad2 abah tu Husna oit! Hehe.


dont do this at home :P


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

8 comments:

ApasH said...

sebijik dgn Qaseh..

chugie said...

sama lah ngn anakku.. haish.. best sangat kot dapat punggah wallet kan?

ezan said...

heheheh... comel! sama perangai ngan sarah. tp sarah belum sampai tahap mkn kad lagi... husna lagi teror la camni.. :P

Huda said...

kak apash - hehe sebijik kan :P

chugie - best lah agaknye tu..sukar diramal :)

ezan - hihi..husna smua bende nk mkn :)

nieda said...

hehe sama peel mcm humaira..seronoklah husna abahnya nk balik mlm ni yer..mesti mcm2 ole2 anak dara ni dpt

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

Ya ampun Husna..
hihihi, nakal ekk..
yela, bdk² baya Husna sume gitu ek..
terlepas pandang sket, sume nk geget..
siapla nk time nk simpan blk, sure nangesnyer.. =)

Huda said...

nieda - hehe..mmg gitula budak2 :) suka husna dpt mcm2 dr abahnye..

leily - betul3..hehe..pantang kite amik dr dia akan nangisla lepas tu..jerit2 :)

ImanAmin said...

bagus husna....



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi