Tuesday, June 15, 2010

Menunggu kepulangannya

Malam tadi encik abang balik from KL. Jam 12.30 sampainya. Sebelum tu sy dah sms suruh encik abang miss call bila dah nak sampai sbb boleh sy tolong bukakan pintu :) Baiknya sy :P

Buka pintu, terus nampak encik abang keluar dari kereta. Terus disuakan sebungkus mcD. Sebab encik abang kan parking kereta kat mcD Kerteh nun, alang2 dia teringat kut kat isterinya ini lalu dibelikan mcD itu. Alahai baiknya suami sy. Tak order pun. Rezeki sy la malam2 begitu. Apa lagi, memang perut pun tengah lapar kan :P Sudah ngantuk disorongkan bantal. Supper time. Husna tidur nyenyak kat atas. So tiada halangan untuk makan dgn senang hati :) Encik abang belikan hot n spicy chicken mc deluxe medium set tp air milo. Sedap2. Pedas2. Thanks to him!

gambar sos saje, mc D nye dah abih :)

Dah makan2 tu takkan nak tidur kan...kenala tunggu perut digest first. Jam 2am baru boleh tidur. Sementara tu layan encik abang chit chat. Ngantuknya tidur lambat2 ni. *Yawn*


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

5 comments:

ApasH said...

wahhh...lamanye dh x makan McD...Baiknye hubby husna..hehehe

rindu gak kt McD kerteh..tempat lepak zaman internship lu..

SyidaMislan said...

so sweet la cik abang...

Huda said...

kak apash - baik hubby huda :P

syidamislan - sweet sgt :)

Sherry said...

so nice of him but too spicy for me.

Huda said...

sherry - mmg pedas tp dh lapo santapkan aje :)



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi