Monday, July 12, 2010

WC dah habis

*entry suka2 tulis, tgh busy mengemas nak pindah randah*

Sy sukala kan Spain menang! (tak tengok pun live WC mlm tadi) Lepas makan ubat-ubatan (sudah 2 hari batuk2), langsung tertidur di sisi encik abang :)

Sy peminat Torres. Sy suka dia. Encem orang putih kata. Cute. Walaupun sy tahu, dia macam tak berapa nak menjadi, tp sy tetap fan dia.

Tahniah Spain! Sy tak suka Belanda sbb dulu tu ada isu2 agama kan :P Hehe.

till next~


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

1 comments:

chugie said...

suka gak WC dah abis ni, huda!! kalau x asyik lah berebut tv je.. :D



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi