Thursday, October 14, 2010

Proton Inspira ganti Waja

thanks to mr.google




Proton dah open booking untuk sesiapa yg berminat dgn Inspira ni. Kami berminat ke? Hehe. Masih setia kut dgn Waja yg sedia ada tu. Sudah lama berkhidmat dgn kami sekeluarga :)


Inspira ni nampak macam ala2 Forte pun yer kan. Tak tahulah, tu duk tengok dalam tv and internet je. Belum tengok live. Tp, harganya mahal sikitla dari Waja. RM79K ++. Ikut sumber yg sy baca, model ini adalah versi tukar lencana daripada Mitsubishi Lancer tp dah dipermajukan sedikitla.
So, sesiapa yg berminat bolehlah terus ke Proton berhampiran anda untuk membuat tempahan. Esok PM nak launching tu :)
till next~


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

3 comments:

SyidaGorjes said...

kete yg ada pun tak abis byr, takkan nak beli baru?huhuhuuuu...

chugie said...

combination antara mitsubishi lancer ngan waja ni..

Mask-roll said...

inspira ni tiru lancer huda...dak2 proton memula dl mase dia xde nama lg dowang panggil waja lancer... huhuhu. ikut citer cuzin aku la yg keje kat proton..



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi