Wednesday, October 20, 2010

Saya suka roti bakar, anda bagaimana?


Entry di petang2 hari ni kita cerita pasal makanan, ok :)
Suka roti bakar tak? Sy boleh dikategori peminat belum tegar. Tp sukala makan bila ada peluang :) Tambah2 tengah bawak budak sekarang ni kan, tiba2 menjadi2 pula kesukaan sy ni.

Pantang ada je roti gardenia atas meja tu confirm sebat jadi toaster bread.
Paling2 pun 4 keping sehari sy makan. Malam2 kalau lapar santap juga :) Encik abang pandang2 je, nak jugak la tu :) Husna pun pandai mintak ... "ti, mi nak ti..." Huhu.

Apa sy sapu untuk menyedapkan roti bakar tu? Ala, simple je...cik kaya dan cik marjerin yg nipis2 sudah. Kalau sapu gemuk2 kang, confirm kalori sy bertambah :P So kesimpulannya, roti bakar ni bila2 pun boleh buat dan makan. Rajin atau tak je kan... hehe...

till next ~


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

2 comments:

nieda said...

nida pun suka mkn roti bakar lately ni. tapi minat pada roti hailam. sapu dengan hazelnut coklat mmg sedap.

chugie said...

sy suke juga!!

same lah huda.. fatin, pg2 dah mintak ti..



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi