Tuesday, November 23, 2010

Anak-anak Beraya Sakan

Selamat pagi semua,

Selsema sy hari ini. Sakit tekak sikit. Belum breakfast pun.

Ok, ini ada beberapa piccas sy ambil dari fB adik ipar sy aka Pakcik Husna. Comel bergaya aje mereka semua. Budak2 kan, dalam kategori toddler memang la comel lotte :)

Gambar kenangan di hari raya haji yg lalu. Seperti biasa gambar sy jarang2 ada...hehe...tak glamourla kan puan empunya blog :)




husna sedikit seksi...awww!



mereka sepupu2 Husna...



mak uda Husna dan kembar...



Husna dan abah tengok lembu kena kurban...




atok, kembar dan Pakcik...


itulah serba sikit je nak share the moments bersama kawan2 semua. Meriah kan, tengok semua sepupu berkumpul.

ok, till next~


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

4 comments:

*azni* said...

wah,husna kusyuk makan sampai t'selak kain..btw,ttp comelll...

Izan Ishak said...

huda, husna dengan kembar tu dah ada iras2. kalau pakaikan baju sama mesti org kata kembar 3....super comelsss semuanya!!

Fieza79 said...

wowoo husna yg cekci smpai teselak kain..hehe

tuan punya blog tkde pongg..

SyidaGorjes said...

nape semua org ada gambo rya?tapi tidak diriku ini......huwaaaa...



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi