Monday, November 15, 2010

Habislah ummi...Husna dah ada alasan nak on9

Lama dah Husna dapat ini. Cik Cik Husna belikan. Masa dia 9bulan kut. Tp ummi saja tak nak layan and bukak selalu sebab nanti dia terlebih konker pulak lappy abah. Lappy ummi dah rosak screennya :(

Kalau dia yg duduk tengok benda ini, sampai ke petangla ummi tak on9 and berblogging. Hehe. Dia jenis suka nak tengok ulang2. Budak kan :)

Lepas tu dalam Avanza atuk dia ada player dvd tu, pantang naik kereta atuk mesti dia akan sebut alif ba ta. Huhu. Jenuh nak layan. Pasangkan jugakla.


tu tengah layan alif ba ta la tu...



*thanks to google*


Bangun pagi, belum mandi dah suruh bukak alif ba ta. Terbatas kerja2 ummi Husna sayang :)
Semoga anak ummi akan jadi solehah dan rajin belajar, insyaAllah...

till next~


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

4 comments:

Fieza79 said...

hahaa kan dh terbatas nak on9 nnt anak dh konker...

sama la anak2 kfieza...dh bijak bertenet skrg ni...

Faryza said...

lorr..ko beli dvd player laa kasi dia tgk dkt tv.huuhhu

p!nkerton said...

adehhh athirah pun sama. tgk upin ipin online, takpun tgk video clip2 kat youtube. hari2 without fail, haih!

"missrivebell mumun" said...

kene la kan mama beli yg baru.. hahaha



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi