Tuesday, November 16, 2010

Nak Pergi Langkawi


*credit to google*


Cuti sekolah dah bermulala yer since esok. Confirm jalan jam dan semua tempat percutian full booking kan.

Dah ada yg merancang ke? Nak jalan2 kut, nak makan angin ke kan. Bg kami yg anak kecil2 lagi ni tak ada masalah insyaAllah bila2 masa boleh pergi kan. Tp yg ada anak bersekolah, kenalah tunggu time school holiday :)

Ok, tadi chek nuff. Tengok2 ramai juga yg request peta langkawi. Ini mesti kes nak ke Langkawi la tu :) Sy kan pernah ke Langkawi last year masa encik abang ke Bakun dulu. Tahun ni tak pergila, takkan tiap2 tahun nak pergi kan :)



*from nuffnang*


Sy nak kemas beg jap. Eceh, gaya macam balik kampung jauh je kan, walhal 45mins je :)
Happy Eid Adha kawan2! :)




KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

2 comments:

Faryza said...

kemas jgn tak kemas..bila laa aku nk gie jejalan.hohohoho

hadina said...

hajat di hati nak pegi cuti ni,tp musim hjan n cuti sekolah lak...kena cancel lah..
insya-Allah, tahun depan kami sampai di langkawi



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi