Wednesday, November 24, 2010

Nanak tom...nak ni...

Tengahari tadi sy sibuk masak2 kat dapur, si kecik ni pun ikutla sekali kan. Mula2 tu elok je perangainya. Main sorang2 kat tepi dapur.

Lama2 tu dia dah boring kut...sy tanya, nak tum ke? *merujuk nestumnya*
Husna jawab,
"nanak tum,...nak ni..."

Dia suruh bukak peti ais ok! Macam2 ada dalam peti ais tu. Coklat ummi, cadbury ummi, buah epal ummi, ais krim ummi :) macam2 la kan.

Dia saja nak suruh sy layan dia bukak peti ais tu. Isk3! Nama pun budak kecik kan...layankan je la...




nanak...nanak ambo... :P



mi bukak...mi...nanak tom, nak nii...



eh... ini pic tiada kaitan dgn story :)


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

5 comments:

Faryza said...

dah tu dia nak ape umi oiii??

*azni* said...

dah semua ummi punye jer..patut la husna buat rebutan kuase..hehe..

eB@mamaAerish'n'Aed said...

ahaks... comey... ;p

hadina said...

cian tgk duk merengek je tu..umi bukak je lah peti ais tu...nnt lpas husna selongkar semua, umi kemas semula ek

chugie said...

bijak dah husna ni tau!



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi