Sunday, November 21, 2010

Next BE from Nuff

Alhamdulillah setakat ini BE sy masih menari2 di laman blog sy yg maha kerdil ini. Siapalah sy untuk bermegah2. Bersyukur dgn apa yg ada. Kawan2 lain dah beribu riban dapat, sy baru mula nak berjinak2 :)

Tambahan 1 lagi BE hari ini ialah iklan Dutch Lady tu. Sy happy :)

To en. Nuffnang, sy mengharap2kan another BE if u sudi nak beri. Moga kerjasama antara kita akan berpanjangan sampai bila2 ok :)





nota kaki: sekadar berkongsi kehappyian hati :)


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

3 comments:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

tahniah dear!!!
ai pn nk kongsi gumbira sama, arini dpt BE baru- friso kat LB, yihha..

hadina said...

huda, ina nak tny ah...cmner nak tgk BE? skrg ina tak leh tgk lagi...@ kena tgu dulu ke..

*azni* said...

org kena klik iklan kt blog kite br dpt be ke huda?azni msh tak tau pape lg psl nuffnang ni.tp azni tgk earning azni msh lg kosong=zero..mgkn sbb azni br lg kot..tah la..hehe..



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi