Tuesday, November 30, 2010

November Rain


credit to google


Lately ni hujan turun di kala malam, memang mahsyukla...sejuk aje :) nyaman gitu. Boleh peluk2 sambil tidur *erk*

Siang hari sampai ke petang molekla panas sebab nak sidai kain kan. Tp malam tadi memang sejuk melampau, tak pakai econ pun tak pe. Tp mana boleh, sy preggy kan...sejuk macam mana pun tetap akan rasa suam2 dan peluh sikit.

Manjung jarang dapat hujan macam ni (sepanjang sy duduk sinila). Sebab kelilingnya lautkan. Dekat dgn Lumut. Memang panas. So memang kena terima seadanya keadaan itu. Bila dapat je hujan, Alhamdulillah :)

November rainla *terkenang Gun & Roses*, musim2 tengkujuh ni. Harga ikan naik tak? Dah lama rasanya tak beli ikan, asyik makan ayam je :)


till next~


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

3 comments:

nieda said...

huhuh..kt shah alam pun mmg sejuk

SyidaGorjes said...

mana bole mkan ayam je....tak balance.heheheh

*azni* said...

best kalo tak kerja mcm huda...pg2 boleh smbg tido lps smyg subuh..huhu..



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi