Wednesday, November 03, 2010

Oh Iklan!

Pantang dengar iklan Alif minyak masak Sime Darby tu, Husna pasti akan teruja. Padahal masa tu mata dia dah lip lap lip lap macam nak tidur or dalam erti kata lain dah tidur2 ayam la kan, memang terus jaga dan tak jadi tidur.

Oh ho! anak...apa kes? bila dah tak jadi tidur tu, hanginla ummi kan :) Rasa macam nak tutup tv je, tp kesian pulak. Dia siap suruh ulang balik iklan tu, jenuhla menjawab...iklan dah habis. If kat you tube ada kan bagus, senang ummi nak replay iklan tu :)

Kawan2 dah mencuba ke minyak masak ni? Sy tak pernah lagi, biasa beli Seri Murni tu dan minyak zaitun untuk menggoreng dan menumis. Tanpa kolestrol kan minyak zaitun :) Mahal sikitla...tp untuk Husna, abahnya kata. Huhu.


image cilok from google
tq :)


till next~


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

3 comments:

*azni* said...

ehh,same la..ank sy pon terpaku kalo tgk iklan tu..kalo mata nak lelap tibe2 ade iklan tu boleh bukak mata blk tau..ishh,kuat tul pengaruh iklan ni..

chugie said...

heheh lawak je husna ni tau. sy baru je pas tengok iklan tu..

Huda said...

@azni - same ke?hehe..kelakar budak2 ni kan :)

@chugie - tula husna..mmg xleh tahan dah tidur tibe2 bangun :)



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi