Saturday, November 13, 2010

Sabtu

Ada orang ke hari ini? :)

Sy tak ke mana2, encik abang masuk stesen. Tinggallah berdua dgn Husna yg masih tiduran. Dia bangun awal, jam 5 lebih dah terjaga. Sehinggalah jam 7 baru dia nak tidur semula.

Sarapan pagi ini nasi kerabu dan ayam panggang. Sedap juga. Sy bukanlah penggemar nasi kerabu tp yg ini ok la. Boleh tahan. Ada nasi lemak juga encik abang beli tp semalam dah makan nasi lemak kan.

Alkisahnya, tong gas kat rumah ni sudah kehabisan tenaga. Maka, last night called la encik tong gas. Boleh dia terlupa nak hantar. Sudahnya pagi tadi sy called balik dan baru dia hantar jam 1oam tadi. Hehe. Tak apalah, apa nak dikata kan. Manusia :)

Ok, selamat berweekend semua! :)


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

7 comments:

ApasH said...

akak keje!!!

chugie said...

ada.. sy masih ada!

Izan Ishak said...

huda, lama tak makan nasi kerabu...
selamat berhujung minggu ye~

Kyuubi said...

hah lumrah alam amnusia mmg pelupa. niway, aku x pernh mkn nasi kerabu ni. Ada lauk kerbau ke kerabu? huhuhu

ikhlas dr,

Blogger 20 Sen

umialya said...

xper.. akakpn cuti. masih ader yg sudi menemani

Faryza said...

aku pun dok umah gk.ko pindah la dok sbelah umah aku senang skit.ahahah

nieda said...

selamat berhujung minggu



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi