Saturday, November 27, 2010

Thanks Kak Kay, ANAK-ANAKKU



Baru je sedar, Kak Kay listkan nama sy as salah seorang penerima giveaway terpilih blognya. Dia pick random dari ramai2 followernya :)

Happy sangat, thanks very much Kak Kay!

Sy rasa sy pun perlu buat giveaway jugalah untuk menghargai follower2 sy or beri hadiah kat pengomen2 tegar pun ok kan :) Bukan apa, suka2 kan beri hadiah kat kawan2. Walaupun tak mahal tp ianya sangat bermakna kepada semua orang :) InsyaAllah nanti sy akan beri, tak tahu lagi bila...tunggu sy dah jumpa hadiah yg sesuai sy akan announce di sini :)


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

4 comments:

chugie said...

ye huda.. buat lah GA tu. Confirm sy join.. ekekek:D

Faryza said...

bilaa mokcik nak bertuah ni...uhuhuhuh menanti dan terus menanti...

*azni* said...

tahniah huda...

Izan Ishak said...

tahniah huda...!
tuah ummi, bby n husna nih...eh..abahnya skali~



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi