Wednesday, December 22, 2010

Contest: Jom Teka Saya Di Mana?

*ENTRY MELEKAT SEHINGGA 8.30 malam INI*

Salam kawan2 :)

Pagi yg aman damai kita mulakan dengan 'bismillah'. Sy nak buat contest mudah ni :) Ada sesiapa sudi join? :)




SOALAN:

Cuba teka apakah nama tempat yg saya duk bergambar ini?
(sila perhatikan betul2 gambar sy di atas itu)

KLU:

Banyak hasil laut ada di sini.

Syarat2:
  • Follower sy saja boleh join
  • Tekaan hanya DUA kali saja dibenarkan
  • Tinggalkan jawapan anda di komen box di bawah ini
Hadiah:

TIGA
peneka dengan jawapan yg paling tepat dan cepat akan mendapat hadiah comel dari sy.

Tarikh tutup:

hari ini jam 8.30 malam


"Jom teka ramai2 dan selamat mencuba!:)"


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

25 comments:

ApasH said...

kat pangkor..jetty pangkor..

Zefa NorAsmara said...

Kak zefa nak tekalah.. hmmm, kat jeti nak g pulau pangkor kut.. :-)

Zefa NorAsmara said...

Tekaan kali ke2.. jeti di pulau pangkor. (Tekaje.. kak zefa jarang ke tempat2 mcm ni..)

Fieza79 said...

yess..pulau pangkor..!

Fieza79 said...

tak pon Lumut kot..hehee tamak betol..!

*azni* said...

selamat pg huda..azni nak teka la..

tok bali,kelantan
jeti kuala besut,trganu..

fuhh,kena la..hehe..

::Mamalyna:: said...

disebabkan huda duk kat peghok, so tekaan ai adalah pangkor...

::Mamalyna:: said...

ehh... nama tempat kan, Terminal Jetty Lumut..

Nur Ezzat said...

pulau pangkor!

Nur Ezzat said...

mak saya kate jeti pulau pangkor.. betul la tu. =)

A N A K - A N A K K U said...

jeti pulau pangkor @ jeti kat kuala terengganu tue...hehehehe tol kan!kan!

::m!SS edURA hanUM:: said...

jawapan 1:jeti pulau pangkor
jawapan 2:pulau pangkor

SyidaGorjes said...

1.lumut
2.pangkor

imanmom said...

salam,saya pun nak teka

1.jeti tanjung lumpur
2.jeti pangkor

nadiah said...

salam,
1.jeti pangkor
2.jeti kuala besut terengganu

atfina said...

saya nak teka gak...

1) Jeti Lumut
2) Jeti Pangkor

Sekian terima kasih :p

chugie said...

macam kat jetty je tu..
tp jetty ade banyakkan?

emm.. sy jawab jetty lumut / jetty pangkor lah.

SyUhAdA said...

nak teka jgk la..

1)jeti pangkor

2)jeti pulau langkawi

Nia said...

rasa mcm jetty pulau pangkor atau jetty lumut.

Cute MuM said...

jeti pangkor
jeti lumut

Fariz Finie Family™ said...

kat jeti pulau pangkor..:)
huhu tea jugak walaupun tk berapa nk yakin..:)

cikanna said...

salam,saya pun nak teka

1.jeti pangkor
2.jeti langkawi

nieda said...

pulau pangkor...gambar mcm di jeti pangkor

iambruceado said...

Sedara pn boleh jawab kan?

DRUMMMM...

Lumut!

Pangkor!

nEa FleriDa / nIL said...

Jeti Pulau Pangkor
Jeti Sungai Mesuk



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi