Thursday, December 23, 2010

iM a Big Big Girl

20 bulan 20 hari :) comel je tengok angka tu...

Husna dah pandai macam2...

Yg kelakarnya,

pandai pakai shoe sendiri, tp tak reti bukak.
pandai pakai seluar sendiri, tp tak reti pakai baju lagi.
pandai ajuk cakap orang.
suka nyanyi sendiri.
suka membebel.

Yg pastinya,

sy dan abahnya sukakan semua tentang dirinya... dia sudah besar, Alhamdulillah sihat saja.



jalan nak sorang2...



melompat dalam usaha untuk meninggikan diri...



apa tu?



im a big big girl, ummi~


love u sayang...jangan nakal2 nanti ummi puk kang! :)


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

7 comments:

*azni* said...

oo,husna sebaya ngn idul la cuma husna lahir awal sikit..ummi husna pun dah preggie,mama idul tak tau lg bila..hehe..

nieda said...

sekejap je rasa kan..comel husna

SyidaGorjes said...

abg aqid pun baru je pandai pakai slua dengan baju sendiri.tp bila salah pakai, dia yg merajuk.

Huda said...

*azni* - yup husna lahir 03.04.09, insyaAllah x lame lg ade la tu :)

nieda - tu la..sekejap je rasenye :)

syidagorjes - hehehe..majuk lak abg aQid ni :)

Izan Ishak said...

dah 20 bln dah husna.. girl ummi dah besar. terer dah pakai suar ngan kasut sendiri ye, mesti comel je ni.

syida, anak lelaki mmg suka majuk2 kalau tak jadi buat sumthing kan~

NM02 said...

kejap ek masa berlalu...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

kejaj je masa berlalu kan husna dah besaq, so sweet la ikat rambut camtu...



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi