Wednesday, December 01, 2010

Malam tadi dia happy

1 Disember sudah...

Dah penghujung tahun kan, minggu depan dah nak masuk tahun baru. Erk! Minggu depan ke? Yerla, tahun baru Hijrah, takkan ingat tahun Masihi je kan. Ada yg nak berhijrah? :) Alhamdulillah...

Ok, malam tadi dia sangat happy dan cergas. Siapa dia? Anak sy Afifah Nurhusna tu. Sy tidurkan dia sambil bf.



malam tadi :)


Pagi tadi jam 5am sy terjaga sebab dengar dia batuk2. Then, dia cakap..."nak num..." Husna nak minum maksudnya. Sy berikan dia air masak. Terdetik nak rasa dahinya, alahai kesian anak sy tu. Demam dia :(



pagi tadi jam 7.30am


Panas juga badannya tu, lantas sy tampal dengan koolfever. Kami memang simpan stok koolfever dan air badak jika perlu. Dah lama sangat rasanya Husna tak demam since raya puasa hari tu. Adakah kerana abahnya juga yg belum baik demam telah menyebabkan anaknya juga terkena demam? :) Sy pun not sure. Tak pe2...sy kena jaga 2 orang sekaligus. Alhamdulillah sy tak demam. Abahnya dah pergi kerja, sy akan jaga Husna saja hari ini.

Semoga kedua2 orang yg sy sayang ni lekas sembuhnya. Amin~


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

6 comments:

*azni* said...

ala,husna demam ker?sian nye kat dia..xpe,aunty doakan semoga husna cepat sembuh yer...

Fieza79 said...

moga cpt semboh kedua dua kesayangan huda tu...

SyidaGorjes said...

cepat sembuh ya husna dan abah.

nieda said...

sian husna...cepat sembuh ya sayang

Izan Ishak said...

alahai...demam ye husna. moga cepat sembuh ye sayang..

*huda, k.izan pun biasa jugak...kalau anak2 ngan hubby demam serentak. biarlah kita yg jadi ummi ni sihat sentiasa~

Faryza said...

cepat sembuh husna sayang...



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi