Friday, January 07, 2011

Donat & Milo



Salam Jumaat semua,

Pagi ni sy bersarapan kuih donat dan milo panas saja. Yumyy! Macam kat Dunkin Doughnut pulak yer :) Donat segera je, beli instant kat pasar malam, then goreng sendiri di rumah. Sedap juga, lembut je donat ni.



Jemput makan sama...


Ok, petang ni lepas solat Jumaat kami akan bergerak ke CH. Semoga semuanya berjalan dengan lancar dan selamat. Almaklumlah musim2 hujan ni kan. Moga dipermudahkan. Amin.

till next~


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

6 comments:

Zefa NorAsmara said...

Salam huda.. selamat bercuti..

FM kak zefa dah terima.. terima kasih byk2.. suka3x..

Izan Ishak said...

ada donut! nyummmyyy...

moga selamat perjalanan ke CH ye huda...

syusye said...

dpt nya donut..tingat plak big apple..=p

Fieza79 said...

sedap nya donat...

wahh nak berjalan makan angin la ni ye...enjoy..!

chugie said...

dapnye donut tu huda..
eh, milo.. pg td sy minum milo gak.. buat cicahan roti dan biskut.

wan nurul hezrina abd halim said...

mehlah post kat entry nurul cket.huhu



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi