Wednesday, February 02, 2011

Tri-shutter album

Pagi tadi sy terkesima sekejap sebab chek kat SINI.

Alhamdulillah, sy pun tak menyangka akan terpilih as a winner :)



Sy suka, anda suka tak?

Hadiahnya sy bakal dapat tri-shutter album macam gambar bawah ini.

Rezeki adik, rezeki Husna, rezeki kami sekeluarga :) Nanti beriya nak pilih gambar cantik2 untuk diabadikan dalam tri-shutter album tu.






till next~


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

4 comments:

nadia ar-rumaisha said...

seyes memang cantek ar album tuh......

Izan Ishak said...

wahhhh huda. tahniah ye!
cantiklah album tri-shutter tu...pilih jangan tak pilih gambar yg cantik2 ye~

Nia said...

isk,..cantiknya! rezeki Huda tu..alhamdulillah!

hadina said...

tahniah menang yer...mmg cantik lah album tu..nnt dah siap show show lah kat kami yer... :)



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi