Monday, March 21, 2011

Buih...buih...buih

Seronoknya jadi budak2 kan :)
Jadi mak budak pun syok :)

Mana taknya, boleh muat2 masuk dalam besen air.
Sempit pun sempitla asalkan dapat merasa nikmat macam mandi kolam.
Inilah dia si kecik sy yg memang suka mandi dalam bath tub.

Walhal bath tub tu kan untuk baby2 je, dia dah pangkat toddler tp nak jugak mandi dalam tu :)
Ikutkan saja, kalau tak kang dia jerit kuat2..."nak mandi kolam!!!!!!!!..."



nampak tu Husna sedang tuang apa?




si kembar Hannah & Humyra sedang dalam bath tub :)




Husna pulak molek je dalam besen merah ni :)


Tak tahula, esok bila dah ada adik, harus dia berebut dengan adik dia nak mandi kolam juga katanya :)

Anak anda suka mandi dalam bath tub or kolam tak?


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

13 comments:

SyidaGorjes said...

aqid hari2 nak mandi bubble.sgt tak larat nak menunggu dia dalam bilik mandi tu.

FaRhAna JoHaRi said...

hehehe...comey je husna dlm besen tuh..dhia pun sama gak suka benar mandi dlm bath tub..bila mandi, dgn ibu sekali dia siram kan..

YATZAKIE said...

comel..mmg sonok jdbudak2 ni...^__^...anak sya pon suke dok dlm besen yg kecik tu...pastu kita buih2kan dlm besen tu..dia mainla...

hadina said...

muat-muat je duk dlm besen tu.. :)
budak-budak kalu tak ikut apa yg dia nak, jawabnya satu rumah lah bergema..

atfina said...

hi huda... lama tak melawat. dah makin bambam husna... ralat betol saya tak dapat join contest u tu... lain kali buat lagi yer.. insyaAllah saya join...

Nia said...

isk..isk..naper comel sgt ni Husna..hehe

Faryza said...

amir pantang tgk ada air dlm bath tub tu dia akan masuk.. kita baik nye sedia air utk azri mandi dia yg masuk..huuhuh sabor je laa

ezan said...

suka!!! hari tu marea siap bukak baju sendiri bila tgk swimming pool. nasib baik xterjun je. pening2..

bab berebut nk mandi bath tub yang kecik tu.. huda get ready je la ek. hehehe...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

ramai oo geng men buih..
abes la nak ooii stok baby bath nnti.. ;p

Myra Jay said...

Kalau besen dikatakan kolam, nmpknya Huda kena beli kolam la utk Husna mandi, baru tak berebut ngn adik dia nanti :)

cikpuanhady said...

waahhh..seronoknya mandi reramai..kiut je tengok..

Jom skodeng :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini

Jom skodeng :Notre Belle Histoire

yatie chomeyl said...

mut2 je husna dlm tuu kui3x

wan nurul hezrina abd halim said...

mairapun ada besen cam husna tuh=)tapi warna biru..muat2jer



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi