Thursday, April 21, 2011

Bila datang manjanya

"nak ummi la..."

Itu antara ayat yg Husna selalu cakap bila dia tengah datang manja2 dialah :)
Sikit2 nak ummi.

Sy noticed, sejak dua menjak ni Husna memang sangat manja dengan sy.
Tidur nak sy tepuk2 kan (selalu dengan abahnya pun dia ok)
Susu nak sy buatkan. "nak ummi buat shushu..."
Biasa kalau malam2 tu, abahnya rajin bangun layan buatkan susu.
Nak mandi, ummi mandikan.
Nak makan, nak ummi suapkan.
Semua nak ummila yg layan dia.

Ada atuk nenek dia pun dia saja2 nak sy juga buat.
Umminya ni dahla tengah sarat berat :)
Tp tu la, orang tua2 kata may be ada hikmah semua tu.
Dia macam dapat rasa, lepas ni mesti tumpuan sy banyak kat bakal adik dia kan.
So, dia ambil kesempatan yg ada ni untuk bermanja2 dengan sy.
Kesian kat dia.
Alahai anak ummi, ummi sayang Husna dan adik :)
Don't worry yer, ummi tetap sayang anak2 ummi.




si comel sy :)


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

6 comments:

*azni* said...

pandai husna cakap,petah je..yelah,mgkin dia dapat rasa pasni dia dah kena berkongsi kasih syg ngn adik pulak... :)

yatie chomeyl said...

alalla ciannya Husna, mesti dh dh rasa lps ni kena berkongsi kasih dgn adik :)

Fieza79 said...

maybe dia dpt rasa tu...sian husna..lps2 ni kena lebih sama adil kan perhatian pd dia...jgn smpai si kecik tu rasa tersisih..bdk2 skrg ni bijak benar...takut kita kalau2 mengguris hati kecik dia tuu kan...

eB ezrin said...

sgt comel... :)

wani johari said...

alahai si manja Husna, so cute.... ank sya dlu pn mmg ada habit cm tu dkt2 nk dpt adik...saje nk brmanja ngn ummi la tu.....

wan nurul hezrina said...

tetiba sebak baca entrinie..mcm dah berkaca mata..nurulpun mesti hadapi jugak bendanie..skangniepun maira sikjer meragam nak ngan mummy dia=)nurul harap sangat adik dia kuar time siang bukan malam masa humaira dulu..nnt dia carik=(



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi