Monday, May 30, 2011

the BIGGEST ball

Ok, ini perihal si kakak kecik tu.
Dia dapat ball baru :)



Pergi pasar malam dengan atok dan neneknya.
Sampai rumah, bukak pintu..."ummi..." sambil tunjuk ball yg besar tak hingat ni.

Ceritanya, abah sy just tanya2 harga ball tu.
Yg si Husna ni pulak, duk pegang ball tu tak lepas2.
Sudahnya, RM10 melayang :)



model sedang menepuk2 ball besar ni...



senyum2 lagi tunjuk ball dia :)

Abah sy kata tak pela, dah dia memang suka ball kan.

Anak siapa lagi suka main ball?


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

8 comments:

yatie chomeyl said...

besarnya ball..aunty nk main jugak boleh?

wan nurul hezrina said...

merah suka sangat ngan ball.n kalau tendang ball bleh melantun ke atas..mmg kuat kaki ngan tangan dier..

ajumohit said...

huda, akak pon belikan bola ini utk anak2 bertiga tu, sib baik beli satu je tp tak berebut hahaha...husna boleh duduk atas bola tu tau, tak pecah hehehe

LiErOSe~QiEmi said...

comel ball dia.. hihihi.. rasanya sume budak pun suka ball kot.. anak bunga ni, pantang jumpa bola.. nak! nak!! tu je kejenya hihih

fazilzura said...

wahhhhhhhhh murah je ghupe nye bola beso tu ye? ingtkan rm25 gitu .. kalau rm10 harus belikan tuk anak ku

* salam kenalan dr fazilzurakil

nieda said...

dah sama besar dgn husna pulak..hehe

Faryza said...

mmg husna banyak ball.. tak caya?? tanya saya.. sy dh masuk khemah husna.. mmg banyak..kan...amir.

Nia said...

uii,..berbaloi kalau besar mcm tu..hehe



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi