Saturday, May 28, 2011

Budak red face

Siapa budak red face tu?

Inilah budaknya...pantang kalau kena kejut bangun ke, lepas mandi ke, habis merah padam semuanya.

Bukan muka je, badan2 semua merah :)

If Lukman ni girl kan, for sure ummi letak nama Humairah (kemerah2 an) :) :)




red face tak saya? :)



masam baru lepas bangun tidur :)


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

9 comments:

chugie said...

tembamnye dia huda.. muka pun dah seiras husna..

kirim salam peluk cium ngn budak masyam tu ye.. n lil husna too

ajumohit said...

suke tgk baby bgn tido, nk mandi...geramm

ummu muhammad said...

Ya Allah! cik embamnyeee luqman ni...geramnyeee pipi tu..dagu pulak dh due...cepat je rase membesa...kisses n hug 4 d lil mujhaid lukman ;)

Izan Ishak said...

mmg merah muka lukman ni!

makin bam-bam dia ni....dah bape kg ni huda?

EiJa ZaQuaN said...

comel n semangatnye dia.
baby eija sgt kurus...huhu..

*azni* said...

bambam nye si lukman ni..dia memang tak kena kena kuning ke?sbb azni tgk gmbr merah je dia.. ;)

wan nurul hezrina said...

eeei geram2..peluk cium cket..aah nama humaira mmg maksudnya kemerahan mcm merah=)bleh bg nama 2 kalau perempuan=)

nieda said...

nanti sama nama dengan anak nida plak...hehe nasib luqman lelaki yer

Faryza said...

bambam.. lain dh muka... own face..



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi