Monday, May 30, 2011

Upin fridge magnet

Bertambah lagi koleksi fm sy :)
Kali ini FM Upin.
Pemberian khas oleh Nieda mommy Humaira.
Tak sangka tau, berkawan thru blog ni boleh mengeratkan silaturahim.

Nieda sudi belikan dan pos untuk sy.
Dia beli khas kat seksyen 13, Shah Alam.
Thanks Nieda :)
InsyaAllah nanti sy pulak belanja Nieda yer :)

Husna la paling suka bila dapat fm tu :)



yeay! cute je duk situ :)



hai upin!


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

7 comments:

atie @ ejay said...

salam huda..lama dah tak jenguk sini. rupanya dah ada baby baru.. tahniah ye:) selamat berpantang!

NM02 said...

lom ada lagi fm upin n ipin. baru je dapat fm dari shanghai. member baru balik sane. suker suker suker...

pena rozie said...

cantik...cantik....

Fieza79 said...

rasa puas kalau tgk koleksi FM kita makin hari makin bertambah...

^effa^ said...

akak pun suke kumpul fm ke? effa pun sama. tapi tak penuh peti ais lagi.. heheh

nieda said...

Upin dah ada kawan ramai kt fridge huda...hehe

Nanti kalau nida pergi kedai tu ada ipin nida belikan

Faryza said...

comel2.. nk post pasal fm yg skit tu jugak laa.. ekkeek



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi