Tuesday, June 21, 2011

Alhamdulillah rezeki :)

Rezeki kami sekeluarga bertambah lagi.
Alhamdulillah.
Syukur pada Mu Ya Allah!

Moga Allah berkati usaha kami.
Moga Allah sentiasa di hati kami.

Alhamdulillah, encik abang dah dapat surat confirmation.
Beliau sah kenaikan pangkat ke E14.
Maka, tidakla segan silu beliau nak declare diri as senior engineer lepas ni :)
Before this, memangku dulu jawatan tu. Hehe.

Doa sy setiap hari bila melihat beliau bergerak ke tempat kerja:

Ya Allah! Kau permudah kan pekerjaan suamiku!
Kau permudahkan urusannya pada hari ini.
Semoga beliau bekerja dengan bersungguh2 dan ikhlas.
Moga beliau selamat pergi dan kembali ke pangkuan kami sekeluarga.
Amin~


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

20 comments:

*azni* said...

alhamdulillah,rezeki huda sekeluarga..semoga sentiasa dilimpahkan rezeki dari Allah..

hani@debumelukut said...

Alhamdullilah...

Huda said...

azni - alhamdulillah, amin ya rabbal alamin

kak hani - alhamdulillah :)

nieda said...

tahniah...rezeki anak2

Ieda Al-Habsyi said...

tahniah! rezeki anak2 :)

eB ezrin said...

alhamdulillah, murah rezki baby baru nih :)

suhaiza hettyka said...

tahniah kak..rzeki husna gn lukman..

Izan Ishak said...

tahniah buat huda sekeluarga!
mmg doa sorang isteri tak putus2 buat suaminya tiap kali pergi n pulang bekerja~

yatie chomeyl said...

alhamdulillah. tu lah kan, rezeki anak namanya ni

Ayuraza said...

tahniah & alhamdulillah...
tumpang epi..^^

ajumohit said...

alhamdulillah, rezeki anak2 tu huda..anak2 dtg mmbawa rezeki kan..syukur

Ummi Eisya&Amani said...

syukur..alhamdulillah..

ummu muhammad said...

alhamdulillah huda..setiap ank yg lahir ade rezekinyekan...rupenye rezeki lukman, ayah/abi/abah comfirm sudah!

semoge terus dimurahkan rezeki yang berkat utk huda sekeluarga amin!

Faryza said...

tahniah... amin..
bila aku nk naik pangkat ni.. kejo nk masuk 3 thn dh ni.. dh layak ni..tlg doakan..heheh

EiJa ZaQuaN said...

alhamdulillah..berkat doa huda tu dan rezeki anak2 serta usaha suami..
moga sntiasa dilimpahi rezeki..:)

Myra Jay said...

Tahniah buat akak sekeluarga..
Memang rezeki tu :>) Semoga bertambah2 rezeki pasni :>)

ezan said...

alhamdulillah. tahniah! murah rezeki..

Nadiah Sidek said...

alhamdulillah. tahniah! :)

NM02 said...

alhamdulillah... tahniah buat suami kamu.

eT said...

Alhamdulillah...rezeki anak2 tuh...
sonok jek bila ada peningkatan dari biasa kan... :)



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi