Thursday, June 02, 2011

Kakak Adik

Sy letak adiknya lepak2 kat toto suruh guling2.
Tiba2 datang kakaknya, menyelit sebelah adik.



gaduh ke?
seorang tengok kanan, seorang toleh kiri :)


Bukan adik yg excited main playgim ni, kakak yg terlebih sudah.
Apa nak dikata kan dik? Sabar je la...



Lepas tu, kakak yg baik hati ni...duk usap2 kepala adiknya.
Alahai, tu ummi risau tu.
Jangan kamu lepuk kepala adik sudah!
Husna ni bukan boleh percaya, ada masanya dia akan lepuk suka2 adik dia.
Lepuk tanganla, mana2 yg dia dapatla...isk3...bahaya!!!



if usap2 saja ummi tak kisah nak oii...


Ada tak anak kawan2 perangai macam Husna ni? Nakal dengan adik dia...


KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

10 comments:

NM02 said...

anak kazen saya yang selalu ngan saya tu suker kacau si bambam. dengki sebab bambam suker dokong ngan saya. dalam diam dia suker cari pasal ngan bambam tapi bambam redha.. hehehe

ajumohit said...

amboi lukman mcm dh besar jek, badannya smgt...

A N A K - A N A K K U said...

nomal tue huda, bila mula beradik, y sulong pasti terasa hati, ade sedikit jelez, bkn x sayang adik tp geram bila rase tumpuan y kita bg selama nie kat dia kene kongsi...heheh tp xpe dia akan bljr jadi akak y baik....

Puan ApasH said...

sebijik dengan Qaseh. Husna ni dah le lahir sama ngn Qaseh. Perangai pon byk yg sama.

Myra Jay said...

Hehee, pandai kakak mengasuh adik tu :)

Hehee, mula2 usap, tang lepuk tu mmg risau kan, kena selalu pantau :)
Biasalah budak2 tgh membesar macam tu la :)

Faryza said...

normal laa tu.. amir pun cam gitu dulu. tp skrang dia dh ok... tak lepuk dh adik.. mainan pun tak marah klu adik amik..benda ni take time la huda.

yatie chomeyl said...

ada...

akak lah!

smp ke tua suka lepuk adik bongsu tu sbb jeles hehehe

Fieza79 said...

sweet dua beradik...kena tgk2 jgk...kdg tu cara nk menunjuk kan syg pd adik dia dgn menepuk2 si adik tuu secara kasar...hehee

EiJa ZaQuaN said...

samala mcm zaquan..tang lepuk kepala adik tu yg kita risau..w/pun sbnrnya diorg ni mmg sygkan adik dia..cuma cara syg tu jerk kadang2 buat kita risau..
kalau zaquan..abis digomol adik dia tu..

hani@debumelukut said...

Dia syg adik tu...



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi