Wednesday, June 22, 2011

Lukman and his car

Last Friday, encik abang balik from work lambat.
Tertunggu2 la kami di rumah.
Bila dengar je kereta encik abang terus Husna yg terpa dulu kat pintu.

Sy buka pintu, and encik abang hulurkan plastik besar berisi kotak.
Bukak2...nampak push car.
Untuk Lukman :) Alhamdulillah rezeki Lukman lagi.
Pemberian kawan encik abang.
Masalahnya, Lukman kecil lagi dan belum mengerti apa2, so kakak Husna la yg lenjan.
Perasan itu macam car dia :)



inilah car Lukman,
sabar yer sayang...tunggu besar sikit nanti boleh main dengan kakak :)





KLIK UNTUK TINGGALKAN KOMEN

9 comments:

ajumohit said...

auntie pinjam jap ah lukman bg abg adam main dulu ehhehhe...

*azni* said...

hehe..kakak oh kakak..lukman jadi tukang pandang jelah dulu ye..besar sikit baru blh main.. ;)

yatie chomeyl said...

kak usna tlg rasmikan dulu bg pihak Lukman eheh

Mask-roll said...

huda....car lukman lebih kurang same dgn car abg harith! hehehhe

hadina said...

kecik2 dah dpt car..untung umi dgn abah tak yah beli dah lepas ni :)

|| NaFiRaa || said...

ololo.. tecit2 dah dapat car.. nanti main car dengan kak husna yer.. tomey!!

EiJa ZaQuaN said...

hhee..untung lukman..kecik2 dh dapat hadiah car..
zaquan dulu masa umur setahun br dpt hadiah car mcm lukman juga dr wan ummi dia..:)

Nia said...

Aiseh, Lukman belum dapat lesen lagi, dah ada orang hadiahkan kereta ye..hehe

ezan said...

murah rezeki lukman. baru 3 bulan dah dpt kereta. hehehe...



Klik for more info
 
Copyright @ UmmiHusnaLukman 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi